Szervezeti felépítés és tevékenység
A Székesfehérvári Turisztikai Közhasznú Nonprofit Kft. szervezeti egységei és feladataik
· Ügyvezető
Az ügyvezető felel a Társaság működésével kapcsolatos feladatok elvégzéséért, a pénzügyi tervezéséért és számviteli tv. szerinti beszámolásért. Elvégzi a munkaszervezet irányítását és biztosítja az ellátandó feladatok anyagi és szakmai feltételrendszerét, a humán erőforrás gazdálkodást. Szakmai irányítást gyakorol az egyes feladatkörök felett, valamint menedzseli a desztináció turisztikai működését, szakmai kapcsolattartást. Biztosítja a tulajdonos elvárásai, valamint a vonatkozó törvényi előírások szerinti szabályszerű működést.
o Irodavezető
Az általános irodavezető felel a munkafolyamatok rendjéért, kezeli valamennyi egység beosztását és irányítja a pénzügyi tevékenységet, főpénztárosként a pénzkezelést és az alpénztárak ellenőrzését. Elvégzi a külső könyvelés számára a könyvelés előkészítést és valamennyi adminisztratív tevékenységet, beleértve a számlanyilvántartásokat és a beszerzések lebonyolítását. Felel a szabályzatok meglétéért és azok betartásáért. Adatvédelmi tisztviselő és munka- és tűzvédelmi felelős.
· Marketing egység
o Marketing menedzserek
o B2B marketing szakember
A Társaság alaptevékenységéhez tartozik Székesfehérvár, mint turisztikai desztináció menedzselése, a turisztikai kínálat és turisztikai szolgáltatók összefogása, azok egységben történő népszerűsítése és képviselete. Ennek a feladatnak az érdekében végez a Társaság a mindenkori üzleti és marketing terv alapján marketing tevékenységet online és offline területeken is, valamint a B2B szegmensben. Az egység feladatai közé tartozik több portál üzemeltetése, vizuális és szöveges tartalomgyártás, kampányok menedzselése.
· Tourinform iroda
o Tourinform irodavezető
o Információs munkatársak
Az egység Névhasználati szerződés alapján a Magyar Turisztikai Ügynökség Tourinform hálózatába tartozik. A munkavállalók feladata a névhasználat kapcsán előírt szakmai kritériumok maradéktalan betartása és a Társaság ügyvezetője által előírt stratégiai célok megvalósítása. A Társaság főtevékenysége az Információszolgáltatás, ennek és a Tourinform előírásainak megfelelően az egység elsődleges feladata a versenysemleges turisztikai információszolgáltatás, a Nemzeti Turisztikai Adatbázis töltése, ezen felül szuvenír shop és jegyiroda üzemeltetésének ellátása.
· Sóstó Látogatóközpont
o Környezeti nevelők
Az egység munkatársainak feladata a Sóstó Természetvédelmi Terület turisztikai célú hasznosítása kapcsán a terület természeti értékeinek széleskörű bemutatása, népszerűsítése. Szolgáltatásaik célja ezen felül a környezeti nevelés, helyi és máshonnan érkező óvodás és iskolás csoportok számára interaktív programok fejlesztése és lebonyolítása. Felelnek a magas szakmai minőségért, a tevékenység során felmerülő animátori, rendezvényszervezői feladatok ellátásáért csakúgy, mint ezek teljeskörű adminisztrációjáért.
· Vidi Múzeum
o Múzeumi koordinátor
o Tárlatvezetők
Az egység feladata a nagymúltú helyi futball klub történetét feldolgozó múzeum működtetése, az ehhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása. Kiemelt feladat a szezonális bérletek és meccsjegyek értékesítése, a múzeumot és stadiont bemutató programok szervezése és lebonyolítása.