Újabb Városmarketing Gyémánt díjjal gazdagodott a Székesfehérvári Turisztikai Közhasznú Nonprofit Kft.

Újabb Városmarketing Gyémánt díjjal gazdagodott a Székesfehérvári Turisztikai Közhasznú Nonprofit Kft.

Hetedik alkalommal hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot. Ebben az évben 149 nevezés érkezett 25 várostól, a pályázó szervezetek 5 kategóriában nevezhettek. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte.

Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte a Városmarketing Gyémánt Díj gyémánt elismerését.

A Székesfehérvári Turisztikai Kft. Külső kommunikációs megoldás és tartalom kategóriában nevezett a 2021. májusában indított „Nyiss Fehérvárra!” kedvezménykártya kampányával, melynek megvalósítását a Marketing Szövetség Gyémánt díjjal ismerte el.

A COVID utáni turisztikai újranyitást segítette a „Nyiss Fehérvárra!” kampány. A cél az volt, hogy a tavaszi - nyári hónapokban beindult és egyre növekvő belföldi turistaforgalom egyik kedvelt célpontja legyen Székesfehérvár a vendégéjszakák számának növelése mellett. Kampányunkban a nagy veszteséget elszenvedett helyi szállodák forgalomélénkítésére fókuszáltunk. Egy digitális kedvezménykártyát fejlesztettünk, amit a csatlakozó szálláshelyek vendégei díjmentesen kapnak, ezzel a szállások kezébe egy vonzó marketing eszközt adtunk. Ugyanakkor a kampány városmarketing célokat szolgált, jelentős marketing és kommunikációs aktivitást rendeltünk hozzá. Az attraktív felületen (www.nyissfehervarra.hu) egy vonzó desztinációs kínálatot jelenítünk meg. A kedvezménykártya megvalósításához az innovatív webapplikációs platformú QARD™ rendszert választottuk, amely alkalmas a digitális kártyák kibocsátásra, kezelésére és személyre szabására is QR kód alapú felhasználással. Kedvezménykártyánkat úgy alakítottuk ki, hogy a vendégek regisztrációjukat előre, még az utazásuk előtt meg tudják tenni, email-ben megkapott kártyájuk pedig csak akkor aktiválódik, mikor a szálláshelyre becsekkolva a recepciós beolvassa a QR kódjukat.

Olyan, jól megkülönböztethető és vonzó vizuális világot kerestünk az oldalhoz, amely egyszerű, direkt, jól vezeti a felhasználót, és egyben egy vonzó „étlapot” is mutat a városról, amely utazásra motivál.

 

A díj fontos szakmai visszajelzése a munkánknak, de a kampány igazi értéke a hatásában rejlik. Május óta több mint nyolcezren keresték fel a www.nyissfehervarra.hu oldalt, és közel 1000 kártyát regisztrált a rendszer. Jövőre még szélesebb kínálattal, további fejlesztéssel térségi kártyaként építjük tovább a kedvezményrendszert a látogatók Székesfehérvárra vonzásáért!